Merhaba arkadaşlar,
Kızım 3 ay 23 günlük 7 kg ve üzeri muhtemelen en son 6 küsürdü ay sonu kontrolü var o zaman emin olacağım.
Sleepy nin 4 maxi plus bezini kullanıyorum çünkü 3 numara aşırı iz yapıyor kesiyor etini, 4 de pek fark olmaz diye 4 maxi plus aldım. O da ağ kısmında aşırı toparlanma oluyor. Hangi marka bez daha az iz yapar veya hiç yapmaz. Sleepy de sanki kalıpları çok küçük. İlk çocuğum, iz yapan yerler acır mı rahatsız eder mi bilemediğim için büyük almıştım o da kıyafetlerde çok kaba duruyor.