Seyhantugra 2 aylık oğlum her beslenme ve beslenmeden 1-2 saat sonra fışkırır şekilde kusuyor doktora götürdüm fazla besliyoreundur fazlasını çıkarır emzrdikten sonra yarım saat dik tut gazını çıkar dedi işe yaramadı başka bir doktor reflüsü var defi gaviscon infant verdi değişiklik olmadı her geçen gün kusması artıyor böyle bir durum yaşayan var mı ne yapmalıyım nr zaman bitecek bu durum
Abf Seyhantugraoglumun kusması 7. Aya kadar sürdü, her beslenmeden sonra kusuyordu, çok zorlu Bi süreç, 5 doktor baktı, hepsi normal geçer dediler, kilo alımı duzenliyse sorun görmüyorlar,
Glsn7581 Seyhantugra benim de bir buçuk ayında çok kusuyordu korkuyordum ben de az az sık sık emzirdim çok ince yastık kullandım emzirdikten sonra muhakkak dik tutup gaz çıkarmasını sağladım.agizdan gaz çıkarmaya çalışırken de kusuyor bir de kilo alımı iyiyse takılmayın eğer kilosu düşerse doktora götürmenizi naçizane tavsiye ederim
MomKukuleta Seyhantugra halt yemiş doktorunuz. Ultrasona sokup reflüsü varmı diye baktımı bakmadan nasıl böyle konusabilir. Başka doktora gidin. Bizde öyle olmustuk taki 2bucuk 3. Ayında su kusana kadar hatt o kdar su kustu ki üstü komple ıslandı düşünün. Sonra başka doktora gittik özelde ultrason istedi kadın ve reflüsü çıktı. Hemen reflü maması verdi. Manasına koyuyorsun bi tık daha koyulastırıyor bebeğim sabahına kusması azaldı. Boşu boşuna perişan olmus aylarca bebeğim. Aman geçer gazı vardır çok içiyordur diyenlere aldırmadan ultrason isteyin. Yada reflü mamsı deneyin emziren annelerde kullanabiliyordu farkı göreceksiniz. Geçmiş olsun.
ece2605 Seyhantugra kızım 6 ncı ayına kadar kustu. Burnundan bile fışkırıyordu ama geçti sonra. Doktorlar da bir sıkıntı görmedi. Düzelir umarım can sıkıyor çünkü 🙏
Ozlem2904 Seyhantugra oğlum 2.5aylik dk ile emziriyorum takipli. En az 5dk en fazla 8dk emiyo aralıksız ama sonra yeniden emerse emdiği kadarını çıkarıyor nerdeyse. O sekiz dk 10 oldu mu kustu demektir. Arada dk lari uzatıp takip ediyorum kuscak m diye öyle öyle 5dk dan 8dk ye yükseldik midesi buyudukce yani
Zeyzey2019_ Seyhantugra benim kızım aylarca günde 10 defa falan şiddetli bir şekilde kustu ama benim kızımın çoklu gıda alerjisi vardı. Geçmiş olsun inşallah geçer bir an önce
Bebekkaraman Seyhantugra benim oğlumda 2.5 aylık bizim cojlu gıda alerjimiz var. Deneye deneye buldum alerjidi olduğu birdeyi yediğim gun o günümüz berbat geciyor