Merhaba arkadaşlar 2 aylık oğlum var saçları çok dökülmeye başladı evet bu zamanlarda normal ama o kadar yoğun ki dökülmesi çarşafını temizleyip yatırıyorum sadece uyku süresince sağ sola dönmesiyle çarşaf kıl oluyor şampuan da ilk günden beri mustela kullanıyoruz acaba iyi mi gelmiyor sizler ne kullanıyorsunuz şampuan dökülmeyi durdurmak için önerileriniz nelerdir