Adetim 5-6 gün gecikti normalde böyle olmazdı gecikirse bi gün gecikirdi düzenliydi doğumdan sonra bebeğimi emziriyorum ister istemez içim şüphe de oldu acaba hamile miyimdir diye bebeğim 8bucuk aylık Acaba hormonlardan dolayı düzensizlik olabilir mi ?