1 buçuk aylık kolik bir bebeğim var sürekli ağlıyor gaz sancılarımız oluyor gaz damlası ve probiyortik vardi doktorumuz. Sürekli emmek istiyor 5 dk bir memede doktor süreyi en az 2 saate çıkart diyor ama asla mümkün değil ağlamaktan morarıyor. Uykuları çok kötü memeden alıyorum ayakta sallayarak uyutuyorum tek çözüm bu yoksa uykusuzluktan daha da huysuz oluyor. Ne yaptırsam emzik almıyor malesef. Moralim bozuk benim gibi morali bozuk olan arkadaşlara güzel haberler verin lütfen. Sizlerin süreçleri nasıl oldu değişen şeyler nelerdi?