Merhaba kızlar. Babamın kan değerlerine baktırmak istiyoruz. Dahiliyeden öğleden sonra 2.5 a anca randevu bulabildim. Babam sabahları 8 buçuk gibi kahvaltisini eder hep. Bu saate kadar aç duramaz. Kan tahlili için tamamen aç olmasi mi gerekiyo yoksa 4 5 saatlik bı açlık yeterli olur mu? Bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim teşekkürler