duyguluu bebeğimin 6 ayında başlayan ve bizimle birlikte 16 ayına kadar gelen bitmek bilmeyen bir kabızlığı vardı çok zorlanıyor ağlayarak yapar 7 8 güne bir yapardı duphalac asla fayda etmedi malesef. Doktoruma götürüp durumu anlattım bir ilaç verdi artı popoda çatlak olduğunu söyleyip ikide krem şükür o ilaçla 3 aydır düzenli kaka yapıyor 2 gün yapmasa yine kabızlık diye korkup hemen ilacı veriyorum 1 saat sonra yapmış oluyor ilacınızı değiştirin bence