Gmz-34 bizi ilk 1 ay devlet hastanesi her hafta kontrole cagırdı. Sarılık boy kılo ölçümü kalp atısı ve bınhıldka kontrolü göbek kontrolü yapıyordu. 1. Aydan sonraa artık cocuk doktoruna götürün dedi. 1 sefer götürdüm sıkıntı yok dedi. Şimdi 6. Ay kontrolüne 28 marta randevu aldım götürücen yoksa aylık sağlık kucagına gittik aşı için 🤷