Minikmucize18 https://resimyukle.io/r/fZVIUz8f9Y https://resimyukle.io/r/QuWRrBcxyc Kızlar hamilemiyim hayalet çizgi görür gibiyim bugün adet olmam gerekiyordu olmadım 😳
sevgii_123 Minikmucize18 değil bence eğer doğum yaptiysaniz gecikmeler normal benim de bir hafta gecikti bu ay testler negatif ama
MiracinAnnesi1 Bende görmedim şüpheniz varsa 3 4 gün sonra bidaha yapin derim hakkınızda hayırlısı olsun .☺
Minikmucize18 MiracinAnnesi1 evet var bide bugün adet olmayınca denemek istedim ama erken olduğunu biliyorum aslında bakalım olmazsam tekrarlarım😊
Ummahan250820 Minikmucize18 adetın gecıkmesı normal canm gecen ay benımde bı kc gun gecıktı snkı cok az sılık gıbı gordum ama emın degılım bırdaha test yap
ZhraCelik Minikmucize18 ben göremedim ikinci çizgiyi bi kaç gün sonra sabah ilk idrarla yapın isterseniz