Merhaba 🌸 Aslında çok kitap okudum internetten de araştırdım ama istediğim cevabı bulamadım.Benim bebeğim 9 ay 15 günlük geceleri kendi odasında uyuyor yaklaşık bir aydır. Kendi yatağımda sarılıp,öpüp,pış pış yapıp yerine yatırıyorum normalde ama şu birkaç gündür tam uyuyacağı zaman üstüme çıkıp bana sarılıp öyle uyuyor.Bu durum çok hoşuma gidiyor ama üzülüyorum da.. neden? diyeceksiniz.acaba bana güvenmiyor gitmemden mi korkuyor diyorum. Belki de boş bir düşünce bilmiyorum.Sizin yorumlarınız neler?