Sütü biberonla 120 ml içiyor , internettede 30ml 1 ölçek diyor yani 4 ölçek oluyor o zaman dimi ? Yine biberonla ısıtır gibi kaynayan ılıyan suyun içine koyucam süt ısısında vericem doğru mudur ? Süt ml ile mama ml fark eder mi doktora mı sormam gerek ?