tavsiyeciannen Selam anneler Kızım 23 aylık şuana kadar hiç kızmadım bağırmadım ama son 1 aydır artık hiç bir şeye tahammül edemiyorum ani tepkiler vermek istemesem de veriyorum. Dualar okuyorum zikir çekiyorum kitap okuyorum makaleler okuyorum 2 yaş sendromu yaşıyoruz sanırım siz nasıl atlattınız bu süreci ?
crazymommy tavsiyeciannen Daha o sürece gelmedim ama Allah kolaylık versin zor dur evet Allah sabır versin inşallah 🤲🏻
Cgdmltr93 tavsiyeciannen hiiiiiç umursamıyorum. Kendini yerlere mi atıyor çığlık çığlığa ağlıyor mu onu orda bırakıp başka odaya gidiyorum.
Arenilay- tavsiyeciannen Allah yardımcınız olsun bizde 1 yaşa geldik 2 ye yaklaştıkca beni korku basıyor🥴 Rabbim sizlere sabır evladınızada huzur sakinlik versin🙏🏻
TheMomm tavsiyeciannen Lohusa dönemim de çok zor şeyler atlattım ondan sonra kendimi toparlayamadım zaten oglum da 20 aylık olunca aynı sizin anlattığınız tarz da şeyler yaşadık baktım böyle olmuyor en son psikiyatriye gittim ha çözüm mü evet agresif halim gitti ilac içmekle iyi mi yapıyorum kötü mü yapıyorum bilmiyorum ama en azından daha sakinim
simiyyy Cgdmltr93 işe yarıyor mu bu yöntem benim yeğenimde kendini yerlere atıyor yengem her yolu denedi artık umursamıycam diyodu en son 😅
File351047 tavsiyeciannen 27 aylık oğlum var ona karşı çok sabırlıyımdır ama bazen çıldırtıyor ister istemez sesimi yükseltiyorum 🤦♀️
Cgdmltr93 simiyyy valla ne yaparsan yap olmuyor. Anca kendini yıpratıyosun. Artık umursamıyorum napıyım. Bi süre sonra sakinleşir geliyor
Sakileyt tavsiyeciannen çocuğun çıldırma anlarında duymayın onunla konuşmayın susturmayın bırakın ağlasın bağırsın sakin oldugunda anlatın onun yaş seviyesinde cümleler kurun veya dikkatıni başka yere veren şeyler yapın ama geçiyo o dönemler biraz sabırlı ve tahammül gerekiyor
Alyasmama Bizde 23 ayligiz sakinlesene kadar bekliyorum sonra o kendi geliyo yanima sonra sariliyoruz, istedigi seyi aglamadan anlatmasini istiyorum. Sonra bi clzüm bulunuyo. Eger bana küstüyse babasina gider babasina küstüyse bana gelir 😄🌺
Deletedmom_109 tavsiyeciannen gerçekten tek çözüm var umursamamak tepki vermemek ve kar soğunda camı açıp derin derin nefes almak. Su içmek de faydalı günde 5 litre su içiyorum bence izleyenler bilir can manay stili.
Balkupum2505 tavsiyeciannen 22 ayligiz hep mız mız hep memnuniyetsiz hep aglamakli ve her istedigini yaotirdigi icin acayip babacı ben yapilmicak bisey ise asla yapmiyorum ama babasi her dedigini yaptigi icin baş edemiyorm şuan mesela arabalarini yikiyo yaklasacagim zaman basiyo çıgligi biliyo izin vermicegimi bende saldim artik naparsa yapsin 😀
CaglaCeylin Ayni yastayiz. 21.2.20 dogumlu. Kriz aninda yanindn uzaklasiyorum. Sakinlesinde onunla göz hizasinda konusuyorum, yapmamasi gerektigini onu anladigimi. Agir bir sürec