Alyabebekkk dışarıda üç saat kalabilir fakat o süt buz gibi olur .biberona koyup su dolu bir kapta içilebileceği kıvama getirip öyle verin .sagarak veriyorum bende .Sonuçta memeden birden askmıyır süt en az 7 dakika sürüyor sağmak o zaman zarfında bile buz gibi oluyor .Bebeğin midesi üşür ve karnı ağrırı ılık vermeye gayret edin.