adastra Ahssnnnn Similac kullanıyorduk enfeksiyon haberlerinden sonra bıraktık hippe geçtik zaten başta da hipp kullanıyordum memnundum fiyatından dolayi degistirmistik
Bebegimicin1 Ahssnnnn sma e bebeğin kendi markası baby goat onuda kullansım oda iyidi onun sğresi 4 hafta sma nın suresi 3 hafta
Deletedmom_23 Ahssnnnn Ben Hipp, Baby Goat ve sma nın iyi olduğunu biliyorum canım. Doğduğundan beri sma kullanıyorum