edaekiz32 Kızlar adetime daha 5 gün var ama dayanamadım sabah evde idrar testi yaptım silik çizgi çıktı. Hastaneye gittim beta hcg 18 çıktı. 5 den yukarısı hamile olduğunu gösteriyor ama ben Bi endişe ettim. Acaba hamile miyim
Glsn7581 edaekiz32 evet 5 ,üstü hamile ama bişey daha var iki gün sonra iki katına çıkması gerekir ve ultrasonda keseye bakılmalı😌hayırlı olsun
Limonlusu edaekiz32 hayırlı olsun canım. Muhtemelen yeni oluşum 2 gün sonra tekrar test ver 2 ye katlanması gerekiyor.
edaekiz32 deniz-95 eğer bir iki gün sonra atmazsa öyle Bi ihtimal var mı korkuyorum ve kendimi çok umutlandırmak istemiyorum
deniz-95 edaekiz32 dış gebelik, kimyasal gebelik olabilir. Her gün katlanarak artması lazım. Her şey istediğiniz gibi olur umarım 🙏
Nesrincente edaekiz32 yani 2 gun sonrada verebilirsin adet gunu de bekleyebilirsın farketmez dedıgım gıbı artıs olmadı 2 katı kadar
S_x_w edaekiz32 henüz çok erken olduğu için bu değer..bence adet gününüzü geçince tekrar yaptırın büyük ihtimal çok daha yüksek çıkar..hayırlı olsun 😊