Evet kızlar kaç gündür ileri derece olan pişiğimiz yarım günde geçti . Çare bebek pudrası ve tüp şeklinde olan yeşilli arko krem . Pişik olan bebeğin altını sık sık değişiyoruz . Her değiştiğimizde ılık su ile altını silip güzelce kuruluyoruz. Tüp şeklinde olan arko kremimizi pişik olan bölgeye iyice elimizle masaj yapıp yediriyoruz. Sonrada bebek pudrasını iyice her yerine sürüyoruz . Sürdüğümüz bebek pudrası pişik yerinde pütürlü olmayacak . Çünkü onemli olan pişik yerinin nemli kalmaması kuru olması lazım o yüzden bebek pudrasını bol kullanıp her yere iyice yediryoruz. Ayrıca başka kremler hiç işe yaramadı kantoron yağı vs hiç işe yaramıyor. Umarım size yarar bu söylediklerim