19 aylik bebeğim beni 3 ay emdi sonra biberon. 9 aylıkken otit bedeniyle Dr emziği bıraktırdı. Sorun yoktu ancak artık biberonu emzik gibi emiyor. Emerken de sakinleşiyo hırçınlığı gidiyor. Emziği tekrar denedim hiç midesi bulanmadi gün boyunca emdi. Bütün gün boş biberon emiyor var mı bunu yaşayan ne yapmalıyım.Birakalim deyince çok tepki veriyo.