Kizlar oglum 7 aylik gunde mama ek gida olarak ilerliyorum mesela mama veriyorum 3 saat sonra acikinca meyve püresi yapip veriyorum sonra acikinca mama sonra acikinca mesela corba veriyorum sonra mama ile kapatiyoruz gunde 2 kez ek gida veriyorum sizce yetrli mi