Eslem33 Bebeğim bronsit oldu soğuktan dogalgazı 60 ta açiyoruz ama ev hiç ısınmıyor acaba bizim dogalgazdamı sıkıntı bu durumu yasayan varmı
Asuyar Eslem33 petekleriniz temiz değilse ısıtmaz birde evonızın konumu onemli alt ve üst yakmoyorsa altınız boşsa dış cephe yoksa yıne ısınmaz
LadyBugg Ev dukkan ustuyse , yalıtımı iyi değilse, dış cephesi yoksa veya peteklerin havası varsa , yıllık bakımı yapilmadiysa eviniz ısınmaz.
Asyayse Eslem33 alt katım boş üst katim çatı aylik 1200dogalgaz ödüyorum 60da yaptığımda ev 22 derece oluyor yani soguk değil ama serin 60 da yakan bir ev 27-28derece olması lazım. elazigda yaşıyorum bu kız hava hep -15 -20 lerce gitti. ama ara kat komsularim 45 te yaktılar evleri 23-24 dereceyi faturaları aylik 500-700 tl civarı geldi evlerinde ysrim kollu oturuyorlar. sizinde işi yalıtımı en üst kat yada alt katin boş olması gibi bir durum varsa ondan soguk olablir. yada peteklwriniz hava yapmış iyi ısınmıyor olanli4 mi
Glsn7581 Eslem33 bizimki merkezi sistem.ortak yakılıyor ama camlardan soğuk geliyor olabilir ben silikon cam kenarı bandı almıştım ondan sonra ev sıcak oldu
2cocukannesi__ Eslem33 diş cephe varmi petekleri temizlettiniz mi altinizda üstünüzde ev varmi camlardan soguk geliyor mu ?