Dnym benim oğlum sadece mama ile beslenmesine rağmen biz 5,5 aylık iken başladık tadımlara bence en doğru zaman 5,5-6 aylık olduğunda verilmesi daha çok minikler sindirmekte zorlanıyorlar 🌸 Doktorum ek gıda ya başlayacağınızda kilo almasını beklemeyin sadece tatları tanıyacak demişti gerçekten öyle doymuyor ama tanımaya çalışıyor