Gulzeynep seni çok iyi anlıyorum inan sana takma demenin faydası yok çünkü takılıyor 😂 bebişin daha çok küçük sen doğru bildiğinden doktorunuzun önerdiğinden şaşma. Oğlum 3 yaşına girecek hala aynı akıl vermeleri devam ediyor öyle yapma böyle yapma diye yani bunun sonu yok en çok üzüldüğüm konudur bu geçen 3 yılda kendimi ne kadar heba ettiğimi saçma sapan konuşmalarına neden bu kadar takılıp üzüldüğüme yanıyorum. Kim ne derse desin sürekli kucağına al öp sev gözlerin kanayana kadar bak gözlerini alma ondan çünkü çok çabuk büyüyorlar ve sen yetişemiyorsun.