16 aylık oğlum gıda alerjisi vardı onu atlattık fakat 0ç aydan beri astım ile uğraşıyorum. Sürekli hastalanıyor üç aydır yaklaşık beş kez dr a gittik. Üçünde fena olduğu İçin yine fena tıkanıyor çok öksürüyor. Üni hastanesinde drumuz acile götürsem yatış diyecek çünkü dr ımız yok ve yarın gelecek. Dayanmaya çalışıyorum. Antibiyotik vermiyor hiç ventolin hava veriyor her seferinde iyileşiyor 15 güne bi daha. Ablası grip olmasın hemen kapıyor, zaten dışarı çoktuğımız yok sık bile yıkamıyorum hastalanıyor diye çok zordayım. Ne olur benim gibi olan var mı, şuan izindeyim ama işe dönünce ne olacak evladımı kime teslim edeceğim ben zor bakarken😭