Erkek_Anesi59 Kızlar biz 7 buçuk aylık olduk bu aydaki anneler bebeklerimiz hangi meyve sularını içiyorsunuz neler yapıp veriyorsunuz hadi bakalım yoruma 🤗😊
Sgma Erkek_Anesi59 ben kefir veriyorum yazdan kayısı suyu yapmıştım kabız olursa ondan veriyorum ıhlamur veriyorum içeceklerimiz bunlar 🥰
iremceren Erkek_Anesi59 kefir ayran yazdan koyduğum şeftali kayısı gibi şeyleri kaynatıp verdim kuru üzüm kuru kayısı falanda kaynatıp verebilirsnz
ElmarNarmin Erkek_Anesi59 16,5 aylık. Su dışında başka içecek vermiyorum. Meyve suyu da içmedi hiç bugüne kadar
Erkek_Anesi59 Fenty evet bende normal meyvelerden veriyorum bazen püre yapıp bazen portakal suyu sıkıp veriyorum