Skran Gozdecik2 benim bebeğim küçük doğduğu için mama başlamıştık . Meme reddi yaşamadım aksine şu an mamayı yemek istemiyo
sarmaliklahana Gozdecik2 ilk günden beri doktor tavsiyesi ile verdim. Önce mama veriyordum karnı doyunca 15 dk sonra meme verıyordum suan 6 ay 6 günlük cok şükür hala devam birde ak gıda eklendi. Benım kızım iştahlı sanırım 🤭🌸
Skran Gozdecik2 biberonu reddediyor da olabilir bı hevesle ağzını aciyo ama daha sonrasinda içmek istemiyo
uzumlukekimmm @Gozdecik hayır meme reddi yaşamadım. Önce emziriyorum sonra eğer aç olduğunu düşünürsem mama veriyorum. Meme+mama şeklinde ilerliyorum kızım 5 aylık.
gzmarda benim ikiz kızlarım var en başından meme+biberon şeklinde devam ediyorduk 2,5 aylıkken memeyi bıraktılar ne denediysem döndüremedim