Mekselinabyb Hanımlar merhaba bebeğim sadece sağ tarafa yatmays alıştı diğer tarafa dönğnce ağlıyor. aynı durumda olan varmı ?? Bebeğim 2 aylık
shawty Mekselinabyb benimde bebeğim sadece sırt üstü yatıyor diğer türlü yatırdığımda hep ağlıyor bende bekleyeyim 😌
Goldenarrow12 Mekselinabyb benimkide öyleydi. Kendin çevir diğer tarafada. Zamanla zaten dönmeyi öğrenince iki tatafada yatıyo
Minisinannesiii Mekselinabyb benim oğlumda hep sağ tarafa yatiyodu kafatası biraz yamuk oldu sonra ağlasa da sola yatirmaya basladim diğer tarafa ince bisey koydum dönmesin diye ağladıkça salliyodum beşiğini 1 2 haftaya düzeldi şuan kafasi çok güzel yusyuvarlak
Toprak-hira59 shawty benim oglumda sadece sirt ustu yatiyor kafasinin arka sekli cok guzel yusyuvarlakti dumduz oldu 3 ayligiz insallah duzelir 😔
shawty Toprak-hira59 ben doktora götürdüm sırf kafa şekli için ama beyin gelişimleri devam ettiği için düzeleceğini söyledi korkmayın İnşallah düzelecek 🙂
Toprak-hira59 shawty insallah ya hamaktan baska yerde yatmiyor ordada yan yatiramiyorum hep sirt ustu yattigindan arkasai baya dumduz oldu kafa sekillendirici yastik siparis ettim ise yarar insallah oda
honeyybee_ Mekselinabyb dönmeye baslayinca degisiyor canim bu sekle nasil girmis diyorsun simdiden kafana takma 😁