Canparem Farahzeynep bende o şekilde yapıyorum öyle devam etmek istiyorum çünkü doktorumuz ileride uyku için uğraşırsın sürekli uyandırma dedi bende merak ettim acaba sizler nasıl yapıyorsunuz diye
Farahzeynep Canparem sarılık olduğu zaman uyandırıyordum mecbur, o geçince artık kendi uyanmaya başladı. Zaten benimki maksimum 4 saattw bir uyanıyordu 🙄
Canparem Farahzeynep evet benimkide aynı şekilde Max 5 oluyor kendi ağlayıp uyanıyor zaten onun öncesinde emzireyim diyorum almıyor
Erda Canparem bana doktor sarılık riski ortadan kalkınca gece için artık kendi uyanmasını bekle acıkınca uyanır dedi 4-5 saati de geçirme dedi max 3 -3.5 saat uyuyor zaten
Canparem Erda benim doktorum da aynısını dedi 2 saatte bir emmez bebek sonra bide uyku için uğraşırsın 4 saati geçmesin o zaten ağlar kendi acıkınca diye kızdı hatta😊