22 aylık oğlum var. Başkalarının yanında söyediğimiz hiç bişeyi yapmıyor. Örneğin: öpücük at derim atmaz el salla derim sallamaz ve buna benzer çok örnek var. Yabancı kimse olmadığında ne söylersem yapar. Bir de illa istediği olacak kendi elinde oyuncak olsa bile başka bi çocuğun elinde gördüğünde illa onu da istiyor ağlıyor bağırıyor. Neden böyle kızlar var mı bizim gibi olan