Mertburak valla ben kızımı doğduktan 1 hafta sonra kendim yüz üstü yatırdım ve kendi dönmeye başlayana kadar da öle uyumayı çok seviyordu daha rahat uyuyordu ve gazı varsa karnı ağrıyorsa yüzüstü yatma rahatlatıyordu kendi uyurken dönmeye başladığında nasıl rahatsa öle yattı zaten he ama sürekli her uykusunu yüzüstü yatırmıyordum sırt üstü sağa sola her türlü yattı ama en çok yüzüstü uyumayı sevdi 🙈