Merhabalar 1.ay 16 günlüğük bebeğim mama artı meme beslenme şeklinde 3 gündür çok huzursuz daha önce gaz sancılarımız vardı ama gazı kokulu değildi şuan gazı baya kokulu yumurta kokusu gibi bir koku var.Birde idrarıda sanki biraz kokuyor yeni anne olduğum için tecrübesizim normal mi sizce