Kızım 3,5 aylık bu aralar bi göğsümü emiyo sütün çok geldiği zamanlar sonra bırakıyo bi daha ağzına alıyo bi daha bırakıyo sürekli böyle yapıyo. Doyduğu için diycem diğer göğsü verince emiyo yine süt çok geldiği için. Sütüm mü azaldı acaba yoksa süt çok gelsin istediği için mi böyle yapıyo anlamıyorum. Sebebi ne olabilir