Metehann12 kizlar covid testi verdim sanırım pozitif geberiyorum resmen Dr ilaç yazmiyo ya antibiyotik alıyorum ama fayda vermiyo daha önce covid atlatan anneler neler yaptınız ne iyi geldi geçmeyen baş ağrım var kafamı duvara vurasim geliyo ya
Feyzosunannesi Metehann12 parol içtim bol bol name limon ıhlamur içtim, c vitamini tüketin bol bol , geçmiş olsun
Yarensss Metehann12 tek şifa parol ve c vitamini doktorunuza danisip takviye c vitamini isteyebilirsiniz yada meyve yiyin bende gecirdim bebeginizi bol bol emzirin maske takip agriniz oldukcada parol icin cook gecmis olsun bi an önce atlatırsınız inşallah
Sadem1 Metehann12 ben Parol içtim. Dayanamadım gittim ağrı kesici iğne yaptırdım iki tane falan. Sonra büyük kızım corona oldu. Sonra küçük. Hepbirlikte geçirdik. Zordu valla.
Metehann12 Feyzosunannesi ya parol zerre fayda vermiyo ki boğazımin ağrısını geçtim de baş ağrısı beni gebertti ne berbat bı ağrı üst üste iki tane içsem nolur ki
Metehann12 Yarensss çok sağolun valla çocuk perişan oldu gurbetteyim bide kendime hayrim yok ki çocuğa da olsun
Metehann12 Sadem1 ya benim oğlan da kalmazsa mucize olur çünkü bensiz asla uyumuyo illa yüzümü elleriyle tutacak yanımda yatacak maske de takıyorum ama ne kadar koruyo bilmiyorum
Sadem1 Metehann12 oluyo canım istemesek de malesef. Bol bol emzir sen. Olmassa iğne yaptır ağrı kesici. Rabbim şifa versin