SemaK Merve9812 prof olan Dr a gittim kanda alerji testi yapıldı ama negatif çıktı hep. Kızarmaları egzaması geçmedi ama. Atopik dermatit dedi Dr 2 3 yaşa kadar sürer dedi. Prof olan Dr biraz sert mizaçlı ama ilgili ve bilgiliydi memnun kaldım
Sadekahvem Merve9812 postu açalı çok olmuş doktor değişmek isterseniz sultangazi Haseki alerji doktoru çok iyi yarım saat kadar muayene etti kızımı adem diye bı doktor soyadını hatırlayamadım.
SemaK Merve9812 muayene için 200 yada 250 vermiştim yanlış hatırlamıyorsam. Kan testi yapıldı sadece onada 450 vermiştim. 5 ay önce
SemaK ysfahmd malesef sadece kanda baktırmıştım ama kana bile 450 yse deri 1000 civarıdır diye düşünüyorum