40 günlük bebeğim 40+40 , ortalama 80-90 dk emiyor bazen bıraksam, en aşağı emme süresi 30+30, 60 dakikadır. Bu durumda olan var mı ? Yakınımda kime sorsam 15 dakika emiyordu diyorlar, göğüsumun ağrısı sızısı iyileşmedi bir türlü bebegim bu kadar uzun emince çok fena acıyor emzirme sonrası da, buna rağmen bebeğim doymuyor mama takviyesi veriyorum. Bu durumda olan var mı?