Gozdecik2 3 aylık oldu ve kulakları baya kepçeleşti ,belki gebetik belki kulağını çevirip üstne yatmaktan
Ahlasbebekveannesi Gozdecik2 emzirirken çok dikkat ederdim ben. Yattığındada ayni zamanda katlandığını gördüğüm vakit düzeltirdim.
Mihrimahim16 Gozdecik2 Ben bandana aldım uyurken bandana takıyorum sürekli… Daha 3 aylık genetik değilse bandana ile düzeltilebilirsin…
BalBademmmmmm Gozdecik2 Benim kızım da da oldu kepçelik. Halbuki doğduğunda çok yapışıktı kulağı. Bandana falan takıyorum ama uyurken nefret ediyor ağlıyor mecbur çıkarıyorum. Genetik de değil ne yapacağım bilmiyorum
BuzluKahve Gozdecik2 Kepçe olacaksa bunu önlemenin yolu yok. Kıkırdağa bandana ile müdahale etmek zor. Ama yatırırken kıvrıldığı için öyle gözüküyorsa ileride kendiliğinden düzeliyor zaten. Strese sokmayın kendinizi bu yüzden.
Gozdecik2 Mihrimahim16 küçükken kepçeymiş ama şuan yapışık kulaklarım eşiminde öyle ama düzelmiyo belirgin kepçelik var 3 aydır da taktım bandana
Ahlasbebekveannesi Gozdecik2 çok takılmayın ufak bi operasyon ile düzeltilebilir ileride onu rahatsiz edecek sekilde olursa . Ben doğuma girerken bir kiz cocugu kepce kulak operasyonu geçirmişti ayni gunun aksami taburcu oldu güle oynaya.