Gunes21 Merhaba herkese Kızım 3 aylık, 5 taş çatlasın 10 dakika emiyor. Sadece ön süt alıp sonradan gelen yağlı sütü almıyor mu acaba diye endişe duyuyorum. Ya da 5 dakikada hepsini emmiş mi oluyor. Birde kakası hep yeşil oluyor son zamanlarda
Aselemine27 Gunes21 bizde aynıyız valla 4 aylık olmak üzereyiz ama 5 dk emiyor zorluyorum ağlıyor çok zorlarsam emsede kusuyor ebemiz 15 dk emsin dedi ama emmiyor doyuyor gibi kakasının sarı renk olması gerek die biliyorum
yusufmertmom Gunes21 emdikten sonra diğer göğüse geçme tekrar aynı göğüsü ver 2.defa da. Emzirme danışmanı o şekilde yaparsan yağlı sütü de alır demişti
emy_yucek Gunes21 zorlamayın bebeişinizi 10 dkada emiyosa benim kızımda asla uzun uzun emmedi büyüdükçe emdi uzun uzun. Endişe etmenize gerek yok. Kilo alımında sıkıntı yoksa eğer endişelenmeyin yetiyordur sütünüz. Yeşil kakada sizin sütünüzün besleyiciligini gösterir
queens Yeşil renk genelde ön sütü fazla aldığında oluyormuş 15.20 dk emmeli yağlı sütü almak için eğer beş dkikayı geçmiyorsa önden sağın öyle verin
Gunes21 queens bende öyle okudum burda da sormak istedim çok mantıklı emzirmeden önce sağmayı deniyim teşekkür ederim:)
Gunes21 yusufmertmom pekiii kaç saatte bir emziriyorsunuz ben 2 saat tutmaya çalışıyorum bebeğimde zaten yemek için ağlamıyor ama babannem annem vs daha sık emzireyim diye baskı yapıyor
yusufmertmom Gunes21 yaa bu senin ile bebeğin arasında , mesela ben her huysuzşandığında emziriyorum hiç saat tutmuyorum genelde her saat balı gibi oluyor. Ama arkadaşımın bebeği 3 saatte bir emiyor çünkü en başında öyle alıştırdı. Ben sütüm az diye sürekli meme verdim yeri geldi memede uyudu 🥰 sen kimseyi dinleme her bebek farklı ve annesine özeldir en uygun zamanı sadede sen bilirsin 😊
Gunes21 yusufmertmom bende sizin gibi düşünüyorum ama etraf insanı acaba yanlış mı yapıyoruma sürüklüyor bir süre sonra😒
Gunes21 emy_yucek evet kilo alımı gayet iyi. Yeşil kaka için beni mutlu ettiniz😍 haftaya doktorumuz var bakalım o ne diyecek
emy_yucek Gunes21 yok üşütün yok çocuk üşümüz gibi saçma sapan yorumlara kapatın kulaklarınızı dinlemeyin he deyin geçin birebir doktorum söylemişti bana senin sütünün yaglı ve besleyiciligini gösteriyor dinleme demişti korkmada içiniz ferah olsun 🤍
Gunes21 emy_yucek ay şunu duymak nasıl iyi geldi bi bilseniz iki gündür kafamı öyle kurcalıyordu ki.. bunuda okumuştum ama doktorunuzun dediğini bilmek içimi rahatlattı çok teşekkür ederim 🥰