Oykuuuuuu Kızlar selam oğlum 83 günlük bugün 3 gün oldu kaka yapmıyor sabah minicik bir pırtlatmış. Kabız gibi yapmamış. Zaten sancısı falan da yok keyfi çok yerinde . Sizce kabız mı çok endişeleniyorum
nisaylmz Oykuuuuuu sadece anne sütü alıyorsa çok normal bazen benimki 15 gün yapmadığı oluyordu doktor sancısı yoksa gazını çıkarıyorsa durumu iyiyse sıkıntı olmaz demişti olmadı da çok şükür ek gıdaya geçince düzene de girdi 9 aylık şu an 2. Aydan 6. Aya kadar aynıydı