NesX evet tabiki beni emmiyor bebeğim sadece mama buda alerjisi olmasına rağmen alerji maması alıyor Evolvia RP1, döküntüleri ara ara çoğalıyor kremi sürmezsem hergün sürersem tamamen yok oluyor aylık doktor kontrollerimizde doktorumuz herşeyin normal olduğunu alerji ye bağlı egzama oluştuğu için bianda geçmeyeceğini söyledi cildi hep kuru nemlendirmek için bioderma Balm atopik ciltler için nemlendiricisini kullanıyoruz şampuan sebamed atopik ciltler için ama onuda kesti bir süredir şampuan kullanmıyorum bıttım Sabunu aldım egzama için kullanan herkes çok faydasını görmüş eczaneler de satılıyor zaten sürekli nemlendiriyorum heryerini