Meraklimama Merhaba anneler doğum yapalı 8 gün oldu sezeryan ve benim sezeryan yerimin iki ucundada ip var kendimi düşecek bunlar bir yıl öncede sezeryan oldum ve hiç böyle birşey hatırlamıyorum ve bu ipler beni rahatsız ediyor
Kara3773 Meraklimama iplemi dikiş atmışlar senin benim estetik dikiş dedikleri şeyden yaptılar hiç sıkıntı yaşamadim çok güzel yeri bile belli belirsiz ama ip dikiside kendi atıyor diye biliyorum
Mrv1007 Meraklimama bende de var kenarlarda ip doktorum destek dikişi attım kendiliğinden düşecek dedi
Fatosef Meraklimama iki ucunda dikiş oluyor küçük bi ip zaten doktor kendi düşmezse alıyor dikişi benim 40 dan sonra ufak bi tane kalmıştı doktor almıştı onu da.
Elf33 Kendi düşüyor yada kontrolde doktor alıyor canım onlar eriyebilen ipler Bende de vardı doktor almıştı
Hercai88 Meraklimama düşer canım sadece uçlarda ise kendi kuruduğunda düşüyor benimde öyle ortası lazer dikiş vs yoktu kenardan iki ip sarkıyordu bandajı ancak evde açıp kendin görünce aramıştm aldırmaya gel falan kimse bişe demedi diyede kendisi düşecek onlar dediler öylede oldu sakın kendin çekme