Sandall_ Kızlar tayinler çıktı hangimiz hangi illerde siniz biraz yorum yapın bakalım iller için kiralar nasıl ekonomisi nasıl.. biz şuan artvin’de şark görevini bitirip batıya gidicez batıda olanlardan yorum bekliyorum
EndlessLove_ Sandall_ valla istanbulda kira fiyatları aldı başını gitti bizde şark a gitsek die bakıp duruyoruz orda fiyatlar nasıl kiralar ?
EndlessLove_ Sandall_ artvin tercihlere yazmamıştık bizde gerçi artık azalıyor öyle doğuda da kiralar eskisi gibi uygun değil sanırım
nur-nr_123 Kubra3525 cnm eşim asker ama burda o derce bi olay yok biz izmirden geldik polis karakoluna yakın oturuyoruz zaten kiralar vs pahalı ama normal yani şu zmna göre sosyallik çok yok ama bunada şükür insanlarıda iyi bn sevdim hani sessiz sakin bir şehir
nur-nr_123 Kubra3525 valal avm sözde var 10 tane dükkan var yok içinde cnm çok bişi bekleme derim siz nerdesiniz
nur-nr_123 Kubra3525 hımm anldm cnm erzincan iyi ya bn hani seviyorum izmirden geldik bizde o yüzden erzincan bzie gelişmemiş yer gibi geldi baştan ama idare ediyoz hakkari vs de olmkdan iyidir emin ol
Kubra3525 nur-nr_123 evet canım buralarda hiçbişey yok bi cadde bi kaç market işte izmir güzel bende izmirliyim:)
nur-nr_123 Kubra3525 valla mı neresnden cnm ya izmire tektar gitmek istiyoruz mumla arıyoruz izmiri boyozunu kumrusunu bombasını çok özledim ya 😭