Merhaba kızlar ben bi markette çalışıyorum kasiyer olarak 3. Yılımı tamamladım Eylül ayında doğum yapmıştım yılbaşında işe başladım yarım çalışma iznim de Mart ayında bitti Mart ayından beri normal çalışıyorum sadece 1.5 saat geç geliyorum süt izni kullanarak iş yeri vardiyalı olduğu için emziren anne olduğum için akşam vardiyasında yazamıyorlan yani 8 e kadar çalışabiliyorum sonrası yasak yani 1 de gelip 8 de çıkıyorum toplamda mola ili 7 saat çalışmış oluyorum ilk çoçuk olduğu için 2 ay yarım çalışma kullandım bu süre zarfında zaten 5 saat burdasın kasa açmana gerek yok ara işleri hallet yeter dediler bende öyle yaptım kasa açıp kapatması zahmetli iş ama iznim bitti artık normal çalışıyorum ve hala kasaya almıyorlar şarküteri reyonunda eleman eksik çıktı işten beni orda çalıştırılıyorlar ve çok soğuk ve ağır bi reyon aşırı yorucu inanılmamaz soğuk dayanamıyorum emzirdiğim için üşütüyorum ister istemez çoçuk da etkileniyor gazlanıyor 6 aylık olcak kızım bu zamana kadar hiç gaz sorunu yaşamadım bu ayında baya bi zorladı ben üşüyorum orda emzirince onada geçiyor muhtemelen çalışmak istemediğimi söyleyecem ama eleman yok diyecekler falan filan kasada elaman ben fazla olmuş oluyorum ben izne ayrıldığımda yerime birini almışlar kasa tam ama ben kasiyerim ve orda çalışmak istiyorum zorda tutuyorlar beni ne yapmam lazım ne gibi hakkım var İnternette çalışamayacağını rapor edersen onu belgelersen o süre boyunca çalıştırılamaz diye bişey okudum neye göre geçerli bilgisi olan var kı emziren anne işten çıkarsa tazminat ödemek zorunda bilgisi olan var mı