Bebeğim 7 aylık 6800 kg. Geçen post açmıştım zaten doktor 1 kilo gerden geliyor dedi. Her ay 60-70 gr alıyor. Yada hiç almıyor. vitamin falan yazdı. Her gün tüm yumurta sarısı, bi yemek kaşığı labne peynir, pekmez haftada 3 günde avokado yer sabahları. Akşam 1 çay bardağı kadar çorba içer tarhana, balkabağı vs. Yoğurt yer. Bunlara rağmen kilo almıyor. Anlamış değilim. Sağlıklı olsun kilo önemli değil diceksiniz. Evet. Bende öyle düşünüyorum. Ama doktor önemli dedi. 7 aylık hala 3-4 aylık zıbınlarını giyiyor. Var mı güzel bi tarifiniz. Şöyle yap, şunu yedir diyeceğiniz. Lütfen yardımcı olacaklarlar yazsın. Sağlıklı olsun yeter demeyin.