Bende yurtdisindayim bende kiyafet tarzi goturuyorum ama indirimli zamanlarda aliyorum acikcasi h&m normal zamanlarda gayet pahali oluyo burdada.. avent ürünleri de euro kullananlara göre pahali oluyo tl cevirince ayni fiyat 😊 ama tabi isteyebilirsiniz bütçelerine göre alırlar 😊