Essra19 Öğretmenim hanımlar 3 gün okula gidiyorum pazardan 2 günlük yemek yapıyorum normalde ,eve gelince hazır olsun diye şuan aklıma hiçbişe gelmiyo ne yapmalıyım, sizler neler yaptınız bugün
Ezram2121 Essra19 biraz yufkadan siğara böreği yap kaynalik yap hazırla koy dolapa geldiğinde üstünü değiştirene kadar atarsin firana Bi cacıkta yap mesela yada biraz karişik dolma yapma
simiyyy Essra19 pazar günü gece oturup haftalık liste yapıyorum tavsiye ederim çok sinir bozucu çünkü bugün ne yapacağım derdi. Bu arada bugün menümde sebze çorbam kremalı makarnam ve köftem var 😊
Baakpnr- Essra19 günün menüsü diye bir sayfa var Google da hocam , ben genelde ordan yapıyorm . Evdeki malzemeye göre değil de oradaki malzemeye uyuyorum o zaman rahat oluyor ❤️ Ne zor kadın olmak Allahımmmm ❤️ Bu arada ben de öğretmenim izindeyim Eylülde okula başlıcam anne olarak ilk defa ❤️ Zor oluyor mu hocam ? Çok korkuyorm açıkçası
Essra19 Baakpnr- eşimde öğretmen hocam çok şükür ders programlarımız ayarlandı 3 gün ben 3 gün eşim gidiyor ikimizde 16 saat aldık.Rabbime çok şükür bu yıl hiç zorlanmadık ikimiz baktık.Eşinizde öğretmende böyle yapın
Baakpnr- Essra19 evet eşim de öğretmen inşallah idarecilerimiz ayarlar bizim de ❤️🤲🏻 Teşekkür ederim hocam ❤️
Essra19 Baakpnr- inşallah hocam, ben çok dua ettim Rabbim bizi zor durumda bırakma,yavrumuza kimseye muhtaç olmadan eşimle bakalımmdiye ,sizde edin Rabbim kabul eder inşallah 🥰🌹
Aysecetin Essra19 Ben biraz nohut biraz da kuru fasulye ıslatıyorum nohutu parçalara bölüp dolaba atıyorum çıkardığımda 25-30 dkda hazır yemek oluyor. Fasulyeyi piyaz yapabilirsin. Sigara böreği sarıp paketleyip dolaba atıyorum o da iyi oluyor.
BalkizimBaloglum2 Mercimek köftesi yaptim bende bugün yaninada kek her gün yemek yemek yiyesim gelmiyo artik