Defnemomy Diyet yapıyorum ve her gün 30 dakika egzersize ayırıyorum. Leslie yapıyorum ama eliptik bisiklet mi alsak diye düşündüm, evden hiç çıkma fırsatım yok çünkü, hangisi daha çok verimli olur sizce?
Cgdmltr93 Defnemomy 20 dk Leslie ve sonrasında zumba yapıyorum. Zumba çok eğlenceli ve aşırı kalori yaktırıyor tavsiye ederim.
Asya001 Defnemomy ben 40 çıktığımdan beri ekiptik bisiklet sürüyorum yediklerime dikkat ettim tatlı falan yemedim ölçülü yedim 12 aylık bebeğim 17 kilo almıştım hepsini verdim 6. Ayımda ve hala sürmeye devam ediyorum şuan dikkat etmiyorum yediğime en azından hareket olsun diye evde her gün 40 dakka sürüyorum
tostmuhendisi Eliptik mükemmel bir şey özellikle de basen bacak sıkıntınız varsa. Ben aldım gerçekten faydası var
Defnemomy Asya001 Ben geçen yıl diyet ve Leslie ile güzel kilo verdim ama bu yıl salınca geri aldım kilo. Bu defa eliptik alalım dedik kararsız kaldım
Karanfil06 Defnemomy benim de var haftada üç dört akşam binmeye çalışıyorum zayıflamak için bire bir hemde sıkılaştıryor. Bir şey izleyerek ya da dinleyerek binilmeli yoksa sıkıcı