Aslında sütüm çok tazyikli değil ama göğsüm dolu olduğunda çekmeden akıyor bebeğim de çok çekiyor sanırım sürekli boğulma tehlikesi yaşıyoruz özellikle geceleri. Artık emzirmeye korkar oldum. Bu boğulmayı engellemek için yapabileceğim bir şey var mı? Sağma makinem yok elimle de denedim beceremedim