Kuzeyin_annesii bende buaralar 2,5 tog lcw tulum giydiriyorum kızıma ama üstünü örtmem odamızın derecesi de sizin gibi 21-22 arasıdır içindeki pijama takımı kalın olabilir terler teri soğursa soğuk olur yanakları ve bebeğin üşüdüğü yüzünden kontrol edilmemelidir yanıltır bakarken uyanmayacaksa eğer ensesi ve göğüsten anlaşılır üşüyüp üşümediği içine giydirdiğiniz pijama çok ince olmalı