Betyblue Benim bebeğim de böyle. 3 ay 7 günlük, sarılık olmuştu hep uykuya zor daldı. İlk 40 gün belirli bir uyuma şekli yoktu. Bazen kucakta, bazen emerken uyudu, sonra kolik sancıları çıktı. Çok çaresiz kaldık sallayarak uyutmaya çalıştık. Salla salla uyumuyordu. İki saat kesintisz uyumadı yavrum. Şimdi iki aydır emerken uyuyor. Meme ağzından çıktığı an uyanıyor. Gündüz, yerine koyunca da uyanıyor. Gece uykusunda uyku öncesi bir huysuzluk ve ağlama yaşıyor. Memeyi emmiyor. Hatta yatar pozisyonda durmak istemiyor. Gazı var mı bakıyorum. Loş odada gezdiriyorum konuşup sakinleştirmeye çalışıyorum. Ama birkaç dakika sonra tekrar uyutmayı denediğimde yine aynı oluyor. Uyku saatleri yaklaştığında inanılmaz yoruluyorum yine ağlayacak diye. Bazen iki saat sürüyor dalması. Baktım hiç uyumuyor arada pes ediyorum babasına veriyorum on dk dolaşıyorlar evin içinde, bebeğim o sırada mutlu oluyor ama uykulu olduğu için de hırçın davranıyor. Bu işin içinden çıkabilen varsa yazsın.