Hanımlar merhaba. Küçük bir soru sorucam kafam karıştı birazcık. Şimdi ben 5 ay önce doğum yaptım bugün tam 5 aylık oldu oğlum biz ilk 2. Çocuğu istemiyorduk sonra biz ölünce tek basına kalacak gidecek bi kardeşi olmicak diye 2. Çocuğu yapmaya karar verdik ama kimi görsem hiç beklemeyin derim diyor herkes 1-2 yas iyidir beraber büyürler yas farki artinca daha da zorlasiyor diyolar. Bende 1 yasini doldursun tekrar yapalim dedim. İstiyorum da Sorunda su ki bizim oglumuz aşılamayla oldu tekrar aşılamada sorun olur mu vede sizce yas farki ne kadar olmali.?