Kızlar bi kaç gün önce bebeğimin mamasını değiştirdi mi hippten sma optitro geçtim kakasını günde yapmaya başlamıştı degiştirdim mamasını yaklaşık 1 hafta oluyor güzel yapıyordu iki gündür ıkınıp duruyor yapmıyo sanırım mamadanmı acaba yoksa diş ten kabız olur mu bebekler