spmommy ben yogurdunu keçi sütünden 2-3 günde bir yapıyorum o yüzden fırın çalıştırıyorum 70 dereceye kadar ısıtıyorum fırını. 4 saat sonunda dolaba kaldırıyorum 2 deneme sonrasında tutturdum. o yüzden yogurt makinesine ihtiyac duymadım. cok vakit almıyor. Arkadasımdan gelen mamajoo sterilizatör aynı zamanda buharlı pişirici ancak cok uzun sürüyor sert sebzelerin olması, philips avent kullanmadım yorumlar genelde güzel ancak ben düdüklü tencerem fissler buharlı pişirme apartım var, tencere dibine içme suyu koyuyorum üzerine aparatı ve üzerine de sebzeleri kapagı kapatıyorum 10 dk ya hazır oluyor. ek gıda için elektrikli birşey almayı düsünmedim. ancak sizin zamanınız kıymetli olmuş olacak yogurt makinesi olmasa da buharlı pişirici iyiyse işinize yarayabilir.